לוח טיולים שנתי   לשיחה עם יועצת טיולים: 073-3742283

לשיחה עם יועצת טיולים:

073-3742283

 

לוח טיולים שנתי

 

הטיול הסתיים. בהמשך יפורסם מועד חדש. התקשרו או השאירו פרטים כאן להיכנס לרשימת המתעניינים לטיול, ללא התחייבות.
תוכלו גם ללחוץ כאן ולעבור לרשימת הטיולים הקרובים.

סנט פטרסבורג – בירת המוסיקה והאמנות

יציאה בתאריכים: 24-29.09.18

משך הטיול: 6 ימים

הטיול הסתיים. בהמשך יפורסם מועד חדש. התקשרו או השאירו פרטים כאן להיכנס לרשימת המתעניינים לטיול, ללא התחייבות.
תוכלו גם ללחוץ כאן ולעבור לרשימת הטיולים הקרובים.

סנט פטרסבורג – בירת המוסיקה והאמנות

יציאה בתאריכים: 24-29.09.18

משך הטיול: 6 ימים

מסלול הטיול

 

בהדרכת:

guyגיא באום - מומחה לאמנות הבלט, בוגר בהצטיינות של אוניברסיטת רומאמפטון בלונדון - חוד החנית של חקר המחול בבריטניה. מרצה מבוקש למוסיקה קלאסית, ואמנות הבלט מהיבטים מוסיקאליים, סוציולוגים ועוד.

 

 

 

 

ulick

יוליק גורביץ' - תושב וילנה הדובר, בין היתר, עברית ורוסית. מדריך בכיר ומנוסה.

 

 

 

בסמינר זה נחווה את שיא העוצמה התרבותית של אחת הערים האמנותיות בעולם, סנט פטרסבורג, דרך צפייה במיטב אמנויות הבמה בתיאטראות המפוארים ביותר שיש לעיר להציע.
בעוד שהלילות יוקדשו למופעי אופרה, בלט וקונצרט, בימים נבקר באוצרות האמנות שבכמה מהמוזיאונים המפורסמים בעיר בניהם ההרמיטאז', המוזיאון הרוסי והמוזיאון הלאומי לתיאטרון ומוסיקה.
סנט פטרסבורג הינה ערש התרבות והאמנות הרוסית, וסביב רחובותיה, גניה וארמונותיה טיילו כמה מהמלחינים, המשוררים והאמנים הגדולים שידע העולם. בסמינר נצפה במספר יצירות מופת בכמה מהתיאטראות המפורסמים בעיר ובכל העולם: "מרינסקי", "מיכאילבסקי" ובית התזמורת הפילהרמונית (לקונצרט פתיחת העונה).
בנוסף למופעים וביקורי המוזיאון, הסמינר יכלול מפגש מיוחד ובלעדי עם סולנית בלט מרינסקי הגברת ולריה מרטיניוק, אשר תספר על חייה כרקדנית מקצועית בלהקה הגדולה בעולם, בשיחה עם הקבוצה שתאפשר גם שאלות ותשובות. 

  • כל יום יתחיל בהרצאה על קונצרט הערב, בליווי דוגמאות בתמונה ובצליל.
  • בהמשך, נצא לסיור בדגש אמנות ותרבות - עד הפסקת הצהריים.
  • שעות אחר הצהריים תהיינה חופשיות, ותוקדשנה גם למנוחה ולהתרעננות, על מנת שנגיע במיטבנו למופע הערב.

 

 

 

יום 1, יום ב' 24.9.18 ת"א - סנט. פטרסבורג

1d

טיסה ישירה מתל אביב בשעות הצהריים, תביא אותנו לעיר התרבות המופלאה, סנט. פטרסבורג (St. Petersburg). בדרכנו משדה התעופה לעיר נערוך סיור היכרות קצר וראשוני עם הסביבה. נגיע למלון בו נשהה בחמשת הלילות הבאים. לאחר ההתארגנות במלון נוכל לצאת ברגל לסיור התרשמות עם סביבת המלון.

 

 

 

 

 

 

יום 2, יום ג' 25.9.18 סודותיו של ההרמיטאז' - שדרות נייבסקי - האופרה אותלו

2d

לאחר ארוחת הבוקר נתכנס להרצאה על האופרה "אותלו" בה נצפה הערב. לאחר ההרצאה נצא לביקור במוזיאון הרמיטאז' (Hermitage Museum), אחד המוזיאונים הגדולים, הוותיקים והחשובים ביותר בעולם, הכולל למעלה מ- 3 מיליון יצירות אמנות מכל העולם ומכל התקופות. האוסף הכביר של ההרמיטאז' מוצג בין היתר בארמון החורף, מבנה ששימש כמושב רשמי של הצארים הרוסים. בתום הסיור ניסע חזרה לכיוון המלון לאורך נהר הנייבה ונתרשם מהפנורמה המרתקת של העיר, נראה את הארמונות המפוארים שבסגנון הבארוק ואת הכנסיות האורתודוקסיות הרוסיות המרשימות. לבסוף ניסע לאורך שדרות נייבסקי (Nevsky Bovlevard) המפורסמות והיוקרתיות בדרכנו למלון.

 בשעות הערב נצא לאופרה באולם החדש של תיאטרון המרינסקי  .(Mariinsky Theatre)אולם זה הוגדר כבר על ידי מבקרים מהעולם כולו כאחד מן האולמות המשובחים והנפלאים ביותר, שהאקוסטיקה בו מדהימה. הגדיל אחד מחשובי המגזינים הגרמנים למוסיקה, אשר הגדיר את האולם כ"סטרדיוואריוס של אולמות הקונצרטים". בשעה 19:00 נצפה באופרה "אותלו" של ג'וזפה ורדי, יצירה שנחשבת לאחת מפסגות אמנות האופרה לכל טנור, כשאת אותלו יבצע אחד הטנורים המוערכים בימינו זוכה תואר "אמן העם של רוסיה" ולדימיר גלוזין.

(המופע מתחיל בשעה 19:00, נמשך כשלוש שעות ו- 40 דקות, וכולל 3 הפסקות)

 

 יום 3, יום ד' 26.9.18 ההרמיטאז' במבנה המפקדה והאופרה חליל הקסם

3d

לאחר ארוחת הבוקר נתכנס להרצאה על האופרה "חליל הקסם". בסיום ההרצאה נצא בנסיעה קצרה למוזיאון ההרמיטאז' ונמשיך את הביקור במחלקה של האימפרסיוניסטים והפוסט אימפרסיוניסטים. התערוכה הקבועה נמצאת בבניין של המטה הכללי לשעבר, מול ארמון החורף בו ביקרנו אתמול. באולמות המרווחים מוצגים יצירות מופת של מונה, רנואר, דגה, ואן גוך, סזאן, מאטיס, פיקאסו, קנדינסקי ועוד אמנים אחרים רבים וטובים. בתום הסיור המהפנט נחזור למלון למנוחה לקראת המופע. בשעות הערב נצא לתיאטרון מיכאילובסקי (Mikhailovsky Theatre) שנוסד כבר ב- 1833 ומאז היווסדו נחשב תיאטרון פורץ דרך וחדשני, בעודו שומר גם על האיכויות הקלאסיות של הפקותיו. זהו תיאטרון מעוצב בסגנון קלאסי מפואר ועשיר. בשעה 19:00 נצפה באופרה "חליל הקסם" של אחד מגדולי המלחינים שידע העולם, וולפגנג אמדאוס מוצרט.

המופע מתחיל בשעה 19:00, נמשך כשלוש שעות, וכולל הפסקה אחת.

 

 

יום 4, יום ה' 27.9.18 מוזיאון לתיאטרון ומוסיקה - מוזיאון דירה - התזמורת הפילהרמונית

4d

אחרי ארוחת הבוקר, נתכנס להרצאה על קונצרט הערב. הבוקר נבקר במוזיאון הלאומי לתיאטרון ומוסיקה (Museum of Theatre & Music) שם נכנס לאגף המשויך לאמנות הבלט ונהנה מסקירה מקיפה של פריטים נדירים מההיסטוריה של הבלט הרוסי. נתוודע להתפתחותה של אמנות הבלט על סגנונותיה השונים ולהשפעתה על עולם האמנות בכלל.

לאחר מכן נמשיך למוזיאון דירה (Dira Museum) של המלחין הרוסי הנודע ניקולאי רימסקי-קורסקרוב (Nikolai Rimsky-Korsakov), נלמד על חיי היום יום של מלחין "שחרזאדה" המפורסמת, נראה את חפציו האמתיים ואפילו תהיה הזדמנות למעוניינים לנגן בפסנתר האותנטי של המלחין. לאחר הביקור נחזור למלון.

בשעות אחר הצהריים נתכנס לפגישה במלון עם גברת ולריה מרטיניוק, סולנית בלהקת הבלט של תיאטרון המרינסקי, להרצאה על בלט, חייה כרקדנית וחשיבות התחום בתרבות הרוסית (המפגש כפוף לאישור נוסף בסמוך למועד ובהתאם ללו"ז הסולנית).

 

בשעות הערב נצא יחדיו לקונצרט פתיחת העונה של התזמורת הפילהרמונית סנט פטרסבורג, בניצוחו של ניקולאי אלכסייב, אשר תנגן קונצ'רטו לכינור מאת ברהמס ואת היצירה הקלאסית של רחמינוב: סימפוניה מספר 3. היצירה המפורסמת ידועה כאחת המאתגרות מבחינה טכנית ברפרטואר הקלאסי.

המופע מתחיל בשעה 20:00, נמשך כשעתיים, וכולל הפסקה אחת.

 

יום 5, יום ו' 28.9.18 המוזיאון הרוסי הממלכתי - הבלט סינדרלה

5 d

אחרי ארוחת הבוקר נתכנס להרצאה על הבלט סינדרלה.

היום נצא לביקור במוזיאון הרוסי הממלכתי (Russian Museum), בו אוסף של אמנות רוסית מכל התקופות, הכולל מעל 400 אלף פריטים. בין היתר נמצא בו אוסף עשיר של איקונות רוסיות מהמאה ה- 12. ניהנה מיצירות המופת של ציירים רוסיים כמו רפין, אנטוקולסקי, וורובל, ברולוב, איווזובסקי, סרוב, לוויתן וגם מהתמונות של המודרניסטים הרוסים ביניהם פטרוב וודקין, קוסטודייב, שאגאל ואחרים. בתום הביקור נחזור למלון למנוחה לקראת מופע הבלט בערב.

בערב נצא יחדיו פעם נוספת לביקור בתיאטרון הקלאסי, המפואר והעשיר בו נסיים את הסמינר עם יצירת המופת של בלט ניאו קלאסי - סינדרלה. כיאה לחדשנות של תיאטרון המיכאילובסקי, הפקה מיוחדת זו משלבת בתוך המוטיבים של אמנות הבלט הקלאסי אלמנטים מודרניים של וידיאו ארט ואפקטים ממחושבים, המציגים חוויה ויזואלית ואמנותיות ייחודית לצלילי אחת מיצירות הבלט הגדולות של סרגיי פרוקופייב. המופע מתחיל בשעה 19:30, נמשך כשעתיים ו- 20 דקות, וכולל 2 הפסקות.

 

יום 6, יום שבת 29.9.18 מוזיאון הפברז'ה - ת"א

6d

לאחר ארוחת הבוקר במלון, נצא לביקור אחרון אך יוקרתי ביותר במוזיאון פברז'ה (Faberge Museum), הכולל יותר מ - 4000 עבודות תכשיטים ואמנות דקורטיבית, עשויי זהב, כסף, פורצלן וברונזה. גולת הכותרת של האוסף הן ביצי הפסחא הקיסריות שנוצרו על ידי קרל פברז'ה עבור משפחת הצאר הרוסי. בתום הסיור המרתק נמשיך לשדה התעופה לטיסה חזרה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הערות:

  • תכנית הטיול המופיעה לעיל מציינת נקודות פוקוס ודוגמא לחלוקת ימי ההדרכה בלבד. התכנית מהווה מסגרת שלדית וכפופה לשינויים עקב נסיבות משתנות ובלתי צפויות שאינן ניתנות לשליטה או לחיזוי. כל שינוי יהיה בהתאם לשיקול הדעת המקצועי של צוות ההדרכה ו/או מנהל הסמינר.
  • אנו מזמינים את כל החדרים במלון כחדרים ללא עישון. יחד עם זאת, לא ניתן להבטיח חדרי Non-Smoking ו/או מיטות זוגיות בבית המלון ו/או מקלחת ו/או אמבטיה (למען הסר ספק בחדר תהייה כמובן מקלחת או אמבטיה).
  • ישנם נושאים שאינם בשליטתנו כגון החלוקה לחדרים המתבצעת על ידי בית המלון, או הזמנה מראש של מקומות הישיבה במטוס. ככלל לא ניתן במסגרת כרטוס קבוצתי להזמין מראש מקומות ישיבה במטוס (להבדיל מהזמנות אישיות), או להבטיח חדר מסוים במלון.
  • במידה שחשוב לכם לקבל חדר מסוים במלון, אנא העבירו אלינו את הבקשה, בכתב, מוקדם ככל האפשר, ואנו נעבירה לבית המלון. נחזור ונדגיש כי ההחלטה לגבי הקצאת החדרים במלון היא של בית המלון בלבד, ואין באפשרותנו להבטיח שאכן תקבלו את המקומות שביקשתם.
  • אספקת ארוחות מיוחדות לפי דרישה הינה באחריותה הבלעדית של חברת התעופה.
  • עקב עליית הביקוש העולמי לטיולים, אנו נמצאים בתחרות מתמדת להשיג מקומות בטיסות ובבתי מלון. אנו מבקשים להדגיש את חשיבות ההרשמה המוקדמת, מוקדם ככל האפשר. הדבר יאפשר לנו להתחייב בפני חברת התעופה ובתי המלון, ולוודא כי שירותי הקרקע והטיסות הינם הטובים ביותר שבאפשרותנו להציע.
  • המופעים הינם במסגרת תוכנית המנויים של בתי האופרה, ולכן הכרטיסים שמורים לנו עד 21.06.18. אשר על כן, מומלץ להקדים ככל האפשר את הרישום וההזמנה.
  • מחירי המופעים אינם כלולים במחיר, ניתן לבחור את הקטגוריה והמחיר לכל אירוע - פרטים בנספח אירועים.
  • ההרצאות פתוחות לכל המשתתפים, גם אם לא רכשו כרטיסים לאירוע.
  • אנו ניצור אתכם קשר לאחר ההרשמה לאישור הזמנת הכרטיסים לאירועים שיתקיימו בערבים.

טל"ח

אצלנו זה אחרת

 

סנט. פטרסבורג בירת המוסיקה והאמנות. שילוב של חוויה רגשית ומעשירה. מפגש ייחודי, ויזואלי ומוסיקלי, עם סנט. פטרסבורג ואוצרותיה.
רק ב"קשרי תרבות תבל" לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר !

מסלול ייחודי ולא שיגרתי בו תיהנו מ:

  • אירוח במלון בדרגת *4 במרכז סנט. פטרסבורג

  • ארבעה מופעי מוסיקה לבחירה בערבים בניהם בלט, אופרות וקונצרט פתיחת העונה של התזמורת הפילהרמונית

  • מפגש עם סולנית בלט המרינסקי הגברת ולריה מרטיניוק להרצאה מרתקת

  • הדרכת עומק במוזאוני העיר

  • מפגש הכנה מיוחד לפני היציאה לטיול הכולל הרצאת מבוא

  • מערכת שמע קבוצתית, הכוללת מקלט ואוזניה אישית לכל מטייל

  • חיוב כספי רק לאחר הבטחת היציאה לטיול - בשביל השקט הכלכלי שלך

    הטבות מיוחדות לנרשמים עד 21.06.18: כרטיס חינם לקונצרט פתיחת העונה של התזמורת הפילהרמונית וכן עד 6 תשלומים ללא ריבית והצמדה

תנאים ומחירים

 

המחיר:

  • 1,895 $ לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 25 מטיילים ומעלה
  •  1,995 $ לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 20-24 מטיילים

הטבה מיוחדת לנרשמים עד 21.06.18: כרטיס חינם לקונצרט הפילהרמונית ו- 6 תשלומים.  מטייל מתמיד עם "קשרי תרבות תבל" הוא מי שנסע איתנו לחו"ל אחרי 1.01.15.  למטייל המתמיד: הנחה נוספת בסך 25 דולר עבור הטיול הראשון, ועוד 10 דולר לכל טיול נוסף מאז.

המחיר כולל:

  • טיסה: טיסת סדירות וישירות לסנט. פטרסבורג.
  • לינה: מלון Demetra, מרכזי, ברמת 4 כוכבים.
  • כלכלה: ארוחות בוקר לאורך כל הטיול.
  • תחבורה: הסעות על פי התכנית.
  • הדרכה: שני מדריכים מצוות ההדרכה של "קשרי תרבות תבל" ומנהל ארגוני.
    - מפגש הכנה מורחב בארץ
    - הרצאות הכנה למופעים המוסיקליים
    - מערכת שמע קבוצתית, כולל אוזניות אישיות
    - דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית
    - מסים עירוניים
    - תשר לנותני שירות מקומיים
    - הטבה מיוחדת לנרשמים עד 21.06.18:
    כרטיס חינם לקונצרט התזמורת הפילהרמונית ו - 6 תשלומים ללא ריבית והצמדה. 

 

המחיר אינו כולל:

  • תוספת ליחיד בחדר זוגי בסך 395 דולר.
  • מיסי נמל, דלק ובטחון: כפי שייקבע בסמוך לנסיעה ע"י  חב' התעופה. (המחיר נכון ל- 9.06.18: כ- 110 $) 
  • ארוחות שאינן מפורטות בתכנית.
  • כניסות למופעים בערבים
  • הוצאות בעלות אופי אישי: (כביסה, שתייה, טלפון וכו').
  • כל מס ו/או היטל שאינם כלולים במחיר הכולל של הטיול.
  • הוצאות שאינן מפורטות במחיר הכולל.
  • שינויים בתעריפי הטיסות, שירותי הקרקע ומיסי נמל, הדלק והביטחון, החל מתאריך 9.06.18.
  • ** ביטוח בריאות ומטען (חובה). מומלץ גם להוסיף לביטוח הטסה רפואית ולוודא את הכסוי במקרה של ביטול. החברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם למטייל ו/או לחפציו מסיבה כל שהיא במהלך הטיול.
  • תשר למדריכי הטיול (נהוג כ- 6 דולר למטייל ליום).

 

 הרשמה:

הרישום לטיול באמצעות טופס הרשמה בלבד בפקס, בדוא"ל או בדואר: רח' ויצמן 74 כפר סבא, מיקוד 4425038.
טל' 072-211-6888, פקס 09-7428885, דואר אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

הסדרי תשלום: כמפורט בטופס הרישום.

אפשרות ביטול: **הודעת הביטול, מכל סיבה היא, תכנס לתוקף מרגע התקבלה בכתב במשרדי "קשרי תרבות תבל" (יש לוודא קבלת ההודעה). מאחר שדמי הביטול מחושבים ע"פ הסכמים עם ספקים שונים, הם אינם ניתנים לשינוי.
• במקרה של ביטול עד 31 ימי עבודה לפני היציאה, לא ישולמו דמי ביטול, למעט 75 $ למטייל (שלא יוחזרו בשום מקרה), אלא אם כורטסו טיסות כלשהן, או נקנו שירותים נוספים (כגון כרטיסים למופעים), ואז יתווסף המחיר בפועל לדמי הרישום והטיפול.
• מטייל המבטל בין 30-20 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 45% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
• מטייל המבטל בין 19-14 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 65% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
• מטייל המבטל בין 13-7 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 85% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
• במקרה של ביטול החל מ- 6 ימי עבודה לפני היציאה, או במהלך הטיול, ישלם המטייל את מלוא מחיר הטיול.
ימי עבודה: ימים א' - ה', שאינם ימי חג או ערב חג. יציאת הטיול מותנית במינימום 20 משתתפים. טל"ח

** בשל דמי הביטול הגבוהים, אנו ממליצים להוציא פוליסת ביטוח במקביל להרשמה, הכוללת אפשרות ביטול רישום. יש לוודא שפוליסה זו תכסה את דמי הביטול במקרה של מחלה של המבוטח או קרוב משפחה מדרגה ראשונה. אנו ממליצים על סוכנות הביטוח "זיו פתרונות חכמים בביטוח", שיתאימו לך פוליסת נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית ובמחיר הטוב ביותר. הפוליסה מאפשרת ביטוח 180 יום מראש לכל גיל ולכל מצב רפואי. כך תהינו מייצוג וליווי אישי מול חברות הביטוח בעת אירוע בחו"ל ובחזרה לארץ. למעוניינים, נא ציינו זאת בטופס הרישום.

 

 

 

 

 

 

גלרית תמונות

1d
2d
3d
4d
5_d
6d

טופס הרשמה לטיול

לחץ כאן להורדת מפרט הטיול וטופס הרשמה

 

email call waze waze