שאלות ותשובות

כללי

מהן הטבות הרישום המוקדם?

במסגרת ההטבות שלנו ברישום המוקדם ללקוחותינו, כל הנרשמים במשך 14 יום מפרסום הטיול זכאים להטבות מיוחדות:
הנחה משמעותית ברישום מוקדם
חלוקה ל- 3 תשלומים ללא ריבית והצמדה, למשלמים בכרטיס אשראי
ליווי VIP בנתב"ג ביציאה מהארץ.

מדוע לא ניתן לקבל הנחות לאחר התאריך הנקוב?

קיימות הטבות ברישום מוקדם. הנחה משמעותית ניתנת עד 14 יום מפרסום הטיול. הנחה אחרת ניתנת בין 15-30 יום לאחר פרסום הטיול. אנו מקבלים את ההנחות מהספק בחו"ל ומעבירים אותן ללקוח. אחרי המועד הנקוב, לא נוכל לקבל את ההטבה ולכן גם לא נוכל לתת אותה ללקוח.

מה זו הטבת ליווי VIP בנתב"ג?

הטבת ליווי VIP בנתב"ג ביציאה מהארץ, זהו שירות ותיק אצלנו. שירות מיוחד הכולל טיפול מועדף ומאיץ תור על ידי נציג מנתב"ג המלווה אתכם בביקורת הביטחון, בצ'ק אין, בבדיקות הבטחון לכבודת יד ובביקורת הדרכונים.  את ההטבה מקבל כל לקוח הנרשם עד 14 יום,  מיום פרסום הטיול  לראשונה.

מדוע אתם גובים תשלום מספר חודשים לפני הטיול?

בשנה האחרונה, עולם התיירות השתנה. ספקים בחו"ל ובעיקר חברות התעופה, גובות כספים גם 11 חודשים  לפני יציאת הטיול בפועל. עם זאת, חיוב כספי נעשה רק עם הבטחת היציאה לטיול ורק לאחר הוצאת הודעה רשמית לנוסעים!

מדוע אתם לא יכולים לבצע הושבה?

הושבה במטוס נעשית ע"י חברת התעופה. עם זאת, ניתן לבקש כל בקשה ולציין בדף הרישום. אנחנו נעביר הלאה את הבקשות לספק ונעשה הכל כדי שיתחשבו בהן.

מדוע יש הפרדה של מיסי הנמל ממחיר הטיול?

הפרדה נעשית על מנת לשקף ללקוח את עלות הטיול לחוד ועלות המיסים לחוד. בנוסף, כאשר אנו קונים כרטיסים קבוצתיים, הרכישה נעשית לעיתים חצי שנה מראש (או יותר) והיות שהמיסים משתנים מעת לעת, הגבייה נעשית כחודש לפני מועד הטיול.

לכמה תשלומים ניתן לפרוס את הסכום?

פריסת הסכום לשלושה תשלומים תינתן בתקופת "הרישום המוקדם". בתקופה זו הנרשמים יקבלו:
הנחה משמעותית לרישום מוקדם
שלושה תשלומים ללא ריבית והצמדה למשלמים בכרטיס אשראי
טיפול VIP ביציאה מהארץ. טפול מועדף על ידי נציג מיוחד מנתב"ג שילווה אתכם בבדיקות הבטחון של המטען ותיקי היד, בצ'ק אין ובביקורת הדרכונים
לאחר מועד הרישום המוקדם, ניתן לפרוס לתשלומים אך יש לכך עלות (קטנה מעלות ה"קרדיט" באופן משמעותי). המעוניינים בכך יכולים לבדוק את העלות במשרד.
מה כולל המחיר?
המחיר כולל:
  • טיסות סדירות
  • לינה: מלונות
  • כלכלה: בהתאם לתכנית, ארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא
  • תחבורה: אוטובוס תיירים ממוזג, רכבת מהירה, שייט- הכל בהתאם לתוכנית הטיול.
  • הדרכה: מדריכים בכירים מצוות ההדרכה של קשרי תרבות, מלווה ארגוני ומדריך מקומי בהתאם לטיול.
  • מפגש הכנה בארץ
  • מקראה מהודרת, בהפקה מיוחדת של קשרי תרבות תבל
  • מערכת שמע קבוצתית הכוללת אוזניות אישיות
  • דמי כניסה לאתרים
  • תשר לנותני שירותים מקומיים

האם אפשר להזמין חדר במלון או באנייה ליד זוג חברים?

בטופס ההרשמה לטיול יש מקום לרשום הערות. שם תוכלו לבקש כל בקשה ואנו נשתדל להתחשב בכולן.

למה אנחנו לא יכולים לנצל את ההטבות הניתנות ל"נוסע מתמיד" לצורך שידרוגים?

ההטבות ניתנות לנוסע המתמיד ע"י חברת התעופה . אנחנו לא מוסמכים לתת הטבות אלה ולכן כמדיניות, אנו לא יכולים לסייע בכך. עם זאת, אנו דואגים להעביר לחברת התעופה את מספר הנוסע המתמיד לצבירת נקודות נוספות.

למה קיבלתי את התוכנית מאוחר ואני לא יכול להנות מהנחת רישום מוקדם?

רוב הטיולים מפורסמים בעלון השנתי ובמדיות הפרסום השונות (מודעות בעיתון, באינטרנט, פייסבוק ועוד). כמו כן, נשלח עיתון אינטרנטי (ניוזלטר) לרשומים אצלנו. בנוסף, כל לקוח שנרשם אצלנו כמתעניין בטיול מסוים, מקבל את התכנית אישית בדואר או במייל.  אנחנו מזמינים אותך לעדכן פרטייך ואנחנו נדאג ליצור איתך קשר ולעדכן את הטיולים המעניינים אותך אישית.
לפרטים נוספים לחץ כאן

מה גודל הקבוצות?

אנחנו מוציאים קבוצות של עד 30 מטיילים. עם זאת בטיולים רבים אנו מוציאים גם קבוצות קטנות יותר.

האם מתקיים מפגש קבוצה?

בהחלט כן! מפגש קבוצה מתקיים לקראת כל טיול. במפגש כל מדריך מעביר הרצאה קצרה על הטיול בנושא התמחותו. כמו כן, לקוחותינו מקבלים נתונים יסודיים בזמן אמת.

מהו גיל הלקוחות של המטיילים?

קשרי תרבות תבל הינה חברה המארגנת טיולי עומק לגיל השלישי בלבד. גיל הלקוחות נא בין 65-90!!!


איזה יעדים מצריכים חיסונים?

אנו ממליצים תמיד לבדוק ולהתעדכן באתר משרד הבריאות לגבי המלצתם בעניין לכל היעדים.

האם ניתן להירשם לטיול ללא הטיסות?

כן. אפשר להירשם לטיול בלבד ולהזדכות על מחירי הטיסות.

האם יש סמינרים מטיילים לאנגליה?

כן. השנה יתקיימו שני סמינרים מיוחדים לאנגליה. סמינר מטייל בעקבות צ'רצ'יל ואנגליה בעקבות סופרים ומשוררים.

האם בכל הטיולים יש אוזניות שמע?

כן. המדריכים מדברים בעזרת מדונה והמטיילים נעזרים במכשירי שמע

האם המדריכים שלכם איכותיים ומנוסים?

המדריכים שלנו הם הטובים ביותר בתחומם. אנו עובדים עם המומחים לאמנות, מוסיקה, תרבות, גיאוגרפיה ובכל תחום אחר ועל כן אנו גאים בעובדה שהמטיילים שלנו יוצאים אתנו שוב  ושוב לטיולים וסמינרים.

נרשמתי לטיול מאורגן אך בשל התחייבות קודמת אני נאלץ לבטל. מהם דמי הביטול?

דמי הביטול משתנים מטיול לטיול ורשומים בתכנית הטיול.

סמינרים מטיילים

האם יש הרבה הליכה? מה רמת הקושי הפיזי?

הטיולים כולם מיועדים לאוכלוסיית הגיל השלישי. כל טיול שונה במהותו. ישנם טיולים בהם מסלולי הליכה רבים וישנם טיולים עם פחות. קושי פיזי הוא מושג יחסי. לאחד קשה ולשני לא. יחד עם זאת, כעיקרון, הטיולים שלנו מיועדים לאוכלוסיית הגיל השלישי ואינם מתוכננים כ"מסלולי ריצה".
ואולם, גם אם התעייפתם, תמיד אפשר לבחור לנוח רגע ולא להצטרף לקבוצה. להתישב בקפה הסמוך ולחכות שהקבוצה תחזור לאוטובוס. אם הקבוצה לנה יותר מלילה אחד באותו מלון, אפשר תמיד להחליט ביום מסוים לא לצאת עם הקבוצה ולהישאר למנוחה במלון. במקרה כזה, חשוב מאד, לעדכן את המלווה האירגוני על החלטתכם.

אני לא זוכר כמה טיולים נסעתי איתכם. איך אחשב את גודל ההנחה?

אנא ציין ע"ג טופס הרישום את כמות הטיולים שנסעת אתנו בהתאם לזכרונך. מכל מקום, אנו תמיד בודקים ומאמתים עם הרשומות שלנו.

זמני המראות ונחיתות אינם מופיעים בתכנית הטיולים. מדוע?

מכיוון שהם עשויים להשתנות. רק  אחרי הכירטוס אנו מעדכנים את הפרטים הנכונים.

האם ניתן לבקש מהמדריך במקום מסוים לסטות מהמסלול רק במעט כדי שאוכל לבקר במקום הקרוב לליבי ?

לא. המסלול קבוע ולא נתון לשינויים.

האם חייבים ללכת לכל מקום עם הקבוצה?

כל יעד ומסלול בטיול מתוכנן לפי לוח זמנים. עם זאת, לא חייבים להצטרף לכל מקום או אתר. כל זאת לאחר הודעה מראש למנהל הארגוני או למדריך הטיול.

האם אפשר להיפרד מהקבוצה ליום אחד ולתכנן תכניות אחרות?

במידה והקבוצה נשארת באותו מלון למעלה מלילה אחד, ובסוף היום האוטובוס עתיד לחזור לאותו מלון – אין שום בעיה.

האם יש סמינרים מטיילים לאנגליה?

כן. השנה יתקיימו שני סמינרים מיוחדים לאנגליה. סמינר מטייל בעקבות צ'רצ'יל ואנגליה בעקבות סופרים ומשוררים.

סוף שבוע של תרבות, אמנות ומוסיקה

האם חייבים ללכת לכל המופעים?

אנו מזמינים אתכם לחוויה תרבותית מאלפת בשיתוף עם בתי האופרה, אולמות הקונצרטים, האופרות הגדולות, התזמורות והמנצחים הידועים. אנו ממליצים בחום לצפות בכל המופעים. עם זאת, אין זו חובה וניתן לבחור מבין המופעים.

אם לא הולכים לכל המופעים, מה אפשר לעשות במקום?

כל אחד יכול לתכנן תכניות המתאימות באופן אישי. נשמח להמליץ מניסיוננו.

שייט נהרות

האם יש מעלית בשייט?

לא בכל אנייה יש מעלית, אך ברובן כן. ניתן לבדוק כל מקרה לגופו.

מה ההבדל בין חדרים מסוג A ומסוג B?

בכל אנייה חדרים שונים. ישנם חדרים עם חלון פנורמי סגור/פתוח, ישנם חדרים עם מרפסת צרפתית. בכל טיול שייט אנו מפרסמים את סוג החדרים וכמות אותה אנו מקבלים.  

התקשרו עכשיו 073-3742283 או מלאו פרטים ונחזור בהקדם