לוח טיולים שנתי   לשיחה עם יועצת טיולים: 073-3742283

לשיחה עם יועצת טיולים:

073-3742283

 

לוח טיולים שנתי

 

כללי

 

איזה יעדים מצריכים חיסונים?

אנו ממליצים תמיד לבדוק ולהתעדכן באתר משרד הבריאות או במרפאות המטיילים ברחבי הארץ לגבי המלצתם בעניין לכל היעדים.

האם אפשר להזמין חדר במלון או באנייה ליד זוג חברים?

בטופס ההרשמה לטיול יש מקום לרשום הערות. שם תוכלו לבקש כל בקשה ואנו נשתדל להתחשב בה.

האם בכל הטיולים יש אוזניות שמע?

כן. אנחנו הראשונים שהכניסו את מערכות השמע לטיולים בחו"ל כסטנדרט. בכל טיולינו המדריכים מדברים למשדר, והמטיילים שומעים את ההדרכה במכשיר שמע אישי.

האם המדריכים שלכם איכותיים ומנוסים?

המדריכים שלנו הם הטובים ביותר בתחומם. אנו עובדים עם המומחים לאמנות, מוסיקה, תרבות, גיאוגרפיה ובכל תחום אחר ועל כן אנו גאים בעובדה שהמטיילים שלנו יוצאים אתנו שוב  ושוב לטיולים וסמינרים.

בטיולינו צוות מדריכים. מורה דרך מוביל ולצידו מומחה מהאקדמיה או מומחה בתחום מסוים ביעד אליו נוסעים.  

האם מתקיים מפגש קבוצה?

בהחלט כן!

מפגש הקבוצה מתקיים לקראת כל טיול. המפגש אורך כשעתיים וחצי ובמהלכו יש הרצאה בנושא ארגוני והרצאות מבוא של צוות ההדרכה.

האם ניתן לבצע הושבה בטיסות?

הושבה במטוס נעשית ע"י חברת התעופה. עם זאת, ניתן לבקש כל בקשה ולציין בדף הרישום. אנחנו נעביר הלאה את הבקשות לספק ונעשה הכל כדי שיתחשבו בהן.

לאחרונה, חברות רבות התחילו לגבות תשלום עבור הושבות. ניתן לבצע את ההושבה ישירות מול חברת התעופה או דרכנו בתוספת דמי טיפול.

האם ניתן להירשם לטיול ללא הטיסות?

כן. אפשר להירשם לטיול בלבד ולקבל זיכוי על מחירי הטיסות. לפרטים התקשרו 072-211-6888

האם ניתן לנצל את ההטבות הניתנות ל"נוסע מתמיד" לצורך שידרוגים?

ההטבות ניתנות לנוסע המתמיד ע"י חברת התעופה. אנחנו לא מוסמכים לתת הטבות אלה ולכן כמדיניות, אנו לא יכולים לסייע בכך. עם זאת אנו דואגים להעביר לחברת התעופה את מספר הנוסע המתמיד לצבירת נקודות נוספות.

יחד עם זאת, ניתן להזמין טיסות בונוס בנקודות ישירות מול חברת התעופה, ולקבל מאיתנו זיכוי על הטיסות.

למה קיבלתי את התוכנית מאוחר ואני לא יכול ליהנות מהנחת רישום מוקדם?

רוב הטיולים מפורסמים בעלון השנתי ובמדיות הפרסום השונות (באתר, במודעות בעיתון, באינטרנט, בפייסבוק ועוד). כמו כן, נשלח עלון אינטרנטי (ניוזלטר) לרשומים אצלנו. בנוסף, כל לקוח שנרשם אצלנו כמתעניין בטיול מסוים מקבל את התכנית אישית במייל. אנחנו מזמינים אותך לעדכן את פרטייך ואנחנו נדאג ליצור איתך קשר ולעדכן אותך בטיולים המעניינים אותך.

מדוע אתם גובים תשלום מספר חודשים לפני הטיול?

החיוב הכספי נעשה רק עם הבטחת היציאה לטיול ורק לאחר הוצאת הודעה רשמית למטיילים! במרבית טיולינו ניתן לחלק את התשלום ל6-10 תשלומים ללא ריבית (כמצוין בכל תכנית טיול).

מדוע יש הפרדה של מיסי הנמל ממחיר הטיול?

הפרדה נעשית על מנת לשקף ללקוח את עלות הטיול לחוד ועלות המיסים לחוד. בנוסף, כאשר אנו מזמינים כרטיסים קבוצתיים, ההזמנה נעשית זמן רב מראש, לעיתים חצי שנה מראש (או יותר), והיות שהמיסים משתנים מעת לעת, הגבייה נעשית כחודש לפני מועד הטיול. יש לציין שמחיר המיסים יכול לעלות או לרדת! (הכל בהתאם לקביעת חברת התעופה)

מדוע לא ניתן לקבל הנחות לאחר התאריך הנקוב?

קיימות הטבות ברישום מוקדם. הנחה משמעותית ניתנת עד 14 יום מפתיחת ההרשמה. הנחה אחרת ניתנת בין 15-30 יום לאחר פתיחת ההרשמה. אנו מקבלים את ההנחות מהספקים בחו"ל ומעבירים אותן למטיילים כשירות ללקוח. אחרי המועד הנקוב, לא נוכל לקבל את ההטבה ולכן גם לא נוכל לתת אותה לנרשמים.

מה גודל הקבוצות?

אנחנו מוציאים קבוצות של עד 32 מטיילים.

עם זאת, בטיולים רבים אנו מוצאים גם קבוצות קטנות יותר.

מה זו הטבת ליווי VIP בנתב"ג?

הטבת ליווי VIP בנתב"ג ביציאה מארץ, זהו שירות מיוחד הכולל טיפול מועדף ומאיץ תורים ע"י נציג מתנב"ג המלווה אתכם בביקורת הביטחון, בצ'ק אין, בבדיקות ביטחון לכבודת יד ובביקורת הדרכונים. את ההטבה מקבל כל לקוח הנרשם עד 14 יום, מיום פתיחת ההרשמה.

מהן הטבות הרישום המוקדם?

במסגרת ההטבות שלנו ברישום המוקדם ללקוחותינו, כל הנרשמים במשך 14 יום מפתיחת ההרשמה לטיול זכאים להטבות מיוחדות:
הנחה משמעותית ברישום מוקדם
חלוקה ליותר תשלומים ללא ריבית והצמדה, למשלמים בכרטיס אשראי
ליווי VIP בנתב"ג ביציאה מהארץ.

נרשמתי לטיול מאורגן אך בשל התחייבות קודמת אני נאלץ לבטל. מהם דמי הביטול?

דמי הביטול משתנים מטיול לטיול ורשומים בתכנית הטיול.

 

 

סמינרים מטיילים

 

אני לא זוכר כמה טיולים נסעתי איתכם. איך אחשב את גודל ההנחה?

אנא ציין ע"ג טופס הרישום את שמות הטיולים שנסעת אתנו בהתאם לזכרונך. מכל מקום, אנו תמיד בודקים ומאמתים עם הרשומות שלנו.

האם אפשר להיפרד מהקבוצה ליום אחד ולתכנן תכניות אחרות?

כן. יש לעדכן את צוות ההדרכה.

 

האם חייבים ללכת לכל מקום עם הקבוצה?

כל תכנית נבחרה בקפידה, ולאחר שיקול מעמיק. 

אמנם התכנית אינה "תכנית כבקשתך", אך אינה חובה וניתן לפרוש ממנה בכל שלב!

האם יש הרבה הליכה? מה רמת הקושי הפיזי?

טיולינו אינם דורשים קושי פיזי מיוחד, יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כי בזכות הדגשים בטיולינו מרבית ימי הטיול ארוכים ומלאי פעילות.

האם ניתן לבקש מהמדריך במקום מסוים לסטות מהמסלול רק במעט כדי שאוכל לבקר במקום הקרוב לליבי?

לא. המסלול קבוע ולא נתון לשינויים.

 

 

סוף שבוע של תרבות, אמנות ומוסיקה

 

אם לא הולכים לכל המופעים, מה אפשר לעשות במקום?

אפשר לתכנן תכניות המתאימות באופן אישי. נשמח להמליץ מניסיוננו.

האם חייבים ללכת לכל המופעים?

אנו מזמינים אתכם לחוויה תרבותית מאלפת בשיתוף עם בתי האופרה, אולמות הקונצרטים, האופרות הגדולות, התזמורות והמנצחים הידועים. אנו ממליצים בחום לצפות בכל המופעים. עם זאת, אין זו חובה וניתן לבחור מבין המופעים.

 

 

שייט נהרות

 

האם יש מעלית בשייט?

ברוב המוחלט של הספינות והאניות יש מעלית.

מה ההבדל בין החדרים השונים בשייט?

בכל אנייה חדרים שונים. ישנם חדרים עם חלון פנורמי סגור/פתוח, ישנם חדרים עם מרפסת צרפתית. בכל טיול שייט אנו מפרסמים את סוג וכמות החדרים אותה אנו מקבלים, ומחיריהם.

email call waze waze